zaterdag 17 februari 2007

Klara

En als ik het over dieren heb, dan mag Klara natuurlijk niet ontbreken ;-)
Ik ging eigenlijk op pad om de zonsondergang te fotograferen totdat ik deze koe tegenkwam die het heerlijk vond om alle aandacht te krijgen.
Ze was niet meer weg te slaan, echt een soort van vriendinnetje die wel eens een fotoshoot wilde meemaken :-))
Na vele foto’s moest ik uiteindelijk toch verder, want ik ging voor de ondergaande zon, maar helaas… toen ik aankwam was die zon al lang en breed vertrokken.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Heerlijk begin van deze dag!
Vanmorgen met mijn kleinzoon ook een tochtje gemaakt in Waterland.
Voor zo'n jong uit de grote stad ook een belevenis vroeg in de morgen.
Helaas ontbreekt het momenteel aan "Klara's" die staan nog op stal!
Henk.

photopino zei

Gelukkig duurt dat niet lang meer Henk !

Anoniem zei

Bedankt voor je bezoek en je complimenten over mijn (koeien)foto's. Koeien zijn voor mij ook heel bijzonder. Zie ook de categorieen Koos en Kees (mijn adoptiekoe en haar stierkalf).

Anoniem zei

Ik vind 'r ook een echt fotomodel hoor, een waar 'natuurtalent' zelfs ;-)
Dieren blijven ontzettend leuke, onvoorspelbare onderwerpen om voor je lens te krijgen.
Het is jammer dat je steeds minder koeien vrij in de wei ziet, voor de boer zijn er nl. zoveel regels m.b.t. mestafvoer etc. dat het voordeliger is de rood- en zwartbonte dames op stal te houden, ondanks dat het ze daar niet aan 'luxe' ontbreekt (ik heb me laten vertellen dat ze zelfs op een soort waterbedden liggen) vind ik gewoon dat een beest zijn vrijheid nodig heeft. Kijk ze maar eens blij huppelen en bokkesprongen maken als ze in het voorjaar 't land op mogen....

 
De gehele inhoud van dit weblog valt onder het copyright van PhotoPino©