zondag 14 december 2008

koud

 Gisteren tijdens het hardlopen kwam ik langs dit plekje bij de Oude Maas, al hardlopend zag ik inene een schitterende compositie. Tegelijk dacht ik; morgen kom ik terug, gewapend met camera.
Vandaag dus weer de kou getrotseerd, ditmaal met de fiets, maar de compositie die ik gisteren dus in één oogopslag zag, kon ik vandaag met geen mogelijkheid meer terugvinden.
Uiteindelijk toch wat leuke foto's kunnen maken, maar dat sublieme plaatje van gisteren...vergeet het maar.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Vind dit ook geen lelijk plaatje hoor....
Maar ben wel nieuwsgierig hoe de compositie van 'gister' eruit heeft gezien, kun je niet een poging doen het in 'schrift' te vangen?

Moi

Anoniem zei

Mooie voorgrond en prachtige scherpte zit er in de foto.
Mooi gebied ook daar.
Wil ik wel eens een dsgje fotograferen.

 
De gehele inhoud van dit weblog valt onder het copyright van PhotoPino©