vrijdag 22 februari 2008

Nachtwacht

Wat is dit nu weer, zullen sommige zeggen.Dit is de “Nachtwacht” , maar dan anders ;-).Afgelopen week had ik nachtdienst en dacht daar slim gebruik van te maken om de maansverduistering te fotograferen. Bepakt en bezakt dus richting werk, maar helaas helaas, één groot wolkendek boven de Hoeksche Waard.Dus dan maar weer een foto uit het archief van 2006 (ja, mijn archief is aardig groot :) )Deze foto , of liever gezegd foto’s, heb ik gemaakt op het Rembrandt festival wat werd gehouden ter gelegenheid dat het 400 jaar geleden was dat Rembrandt van Rijn het levenslicht zag in Leiden.Het was verschrikkelijk druk en uiteraard wilde iedereen vooraan staan.Gelukkig kon ik met mijn 1,90 meter toch nog wat foto’s schieten die ik later aan elkaar heb “geplakt” met photoshop, een soort van “panorama nachtwacht” dus.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtig om mee te amken lijkt mij!
gelukkig was je lang!
gr eva

Anoniem zei

Nou dat heb je dan prachtig "geshopt". Is niet te zien hoor. Heb je jezelf ook nog ergens tussen geplakt? Zou wel geinig zijn. Een idee? Laat je dat als volgende foto zien!

Monique zei

Jammer van dat wolkendek, ik heb er meer mensen over horen klagen. Voor ons als bezoekers echter een geluk bij een ongeluk, want deze Nachtwacht is gaaf, veel levendiger dan het origineel!

 
De gehele inhoud van dit weblog valt onder het copyright van PhotoPino©