zondag 16 maart 2008

uit mijn fotomobieltje

 Ik had het hier en daar al laten weten, maar door een stomme handeling tijdens het opnieuw installeren van mijn pc ben ik zo'n drie kwart van mijn fotoarchief kwijtgeraakt :-((.
Uiteraard baal ik hier enorm van maar gedane zaken nemen geen keer.
Daarom dit keer een (recent, haha) fotootje genomen met mijn mobieltje, de kwaliteit verdiend geen schoonheidsprijs, maar het laat wel goed zien hoe de sfeer was vorige week tijdens het concert van Joe Jackson in Paradiso.
Het witte bolletje links achter de vleugel is Joe, in het midden bassist Graham Maby en rechts achter de drums Dave Houghton......
Ze waren geweldig, evenals het geluid en de sfeer.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Oh, wat vreselijk! Ik kan me je gevoel levendig voorstellen aangezien 't mij ook al is overkomen. Nu heb ik een externe HD aangeschaft, want dat wil niet meer meemaken. Niet te lang bij stilstaan want dat lost niets op en gewoon met nieuwe moed opnieuw beginnen. Dit is al een goed beginnetje ;)

Anoniem zei

Mooi zo met die ramen op de achtergrond. Idd wel een klein beetje een zoekplaatje maar ik ken het verhaal.
En wat monique zegt: met frisse moed weer opnieuw aan je fotobestand werken.

Koen zei

Mij mogen ze afvoeren indien ik hetzelfde zou meemaken. Ik ben deze namiddag volle bak backups aan 't maken!
Mag inderdaad misschien een zoekplaatje zijn, de sfeer komt toch opperbest over hoor en ik herkende Joe meteen!

Anoniem zei

de sfeer is mooi gevangen
en daarmee ook de herinnering aan het concert :)

 
De gehele inhoud van dit weblog valt onder het copyright van PhotoPino©